Ilon Mask Googleʻning Gmail xizmatiga raqobatchi sifatida yangi pochta xizmati – Xmail ishlab chiqilayotganini maʼlum qildi.
U Xmailʻni anʼanaviy pochta platformalariga nisbatan soddaroq va qulayroq alternativ sifatida taqdim etdi. Xizmat dizayni messenjerlardagi toʻgʻridan-toʻgʻri xabarlar (DM) interfeysiga oʻxshash boʻladi.
Ilon Maskning fikriga koʻra, Xmail anʼanaviy elektron pochta formatidan voz kechadi. Unda uzun mavzular va murakkab formatlashtirish oʻrniga, elektron xatlar chatga oʻxshash interfeysda taqdim etiladi. Bu esa xabar yuborish va qabul qilish jarayonini soddalashtiradi. Bunday yondashuv tez va samarali elektron pochta xizmatiga ehtiyojmand foydalanuvchilarga yoqishi mumkin.
Xmailʻning ishlab chiqilishi Maskning Xʻni “hamma narsa uchun moʻljallangan dastur”ga aylantirishga qaratilgan kengroq strategiyasi bilan uygʻunlashadi. Uning rejasiga koʻra, X foydalanuvchilarga audio, video, xabar almashish va toʻlovlar kabi turli funksiyalarni bir joyda taqdim etadi.
Xmailʻning muvaffaqiyati hozircha nomaʼlum. Ammo u 1,8 milliarddan ortiq foydalanuvchiga ega Gmail kabi raqobatbardosh bozorga kirib kelishi mumkin. Gmail oʻzining keng imkoniyatlari, tashkilot vositalari, spam filtri, Google Workspace bilan integratsiya va xavfsizlik choralari bilan mashhur.
Shu bilan birga, DM stilidagi sodda interfeysga ega Xmail murakkab yoki ogʻirdek tuyulgan anʼanaviy platformalardan charchagan foydalanuvchilarni jalb qilishi mumkin. Elektron pochtani boshqarishda ratsional yondashuvni taklif etib, Xmail bozorda oʻz oʻrnini egallashi ehtimoli bor.
Ayni paytda, Xmailʻning chiqish sanasi hali aniq emas.